just the way you are

jag tycker det är svårt med frukost, eftersom allt jag äter är det alldeles för mycket socker i, och oftast blir jag hungrig snabbt efteråt. Det enda som jag tycker är bra är egentligen gröt, som ibland kan bli lite tråkig i smaken, därför har jag börjat äta

Jordnötsgröt

1 dl gryn
2 dl vatten
1 krm salt
1 sked jordnötssmör

koka som vanlig gröt.

Hur simpelt som helst, jordnötssmöret gör gröten krämig och god. Detta är min nya frukostfavorit, se dock till att ha i ekologisk jordnötssmör. Den är lite dyrare men innehåller 99% jordnötter, till skillnad från skippy där det bara är 70 % och då innehåller den mer transfetter å allmän skit. 
 
SKIIITGOTT :D

Kommentarer
Postat av: leka

låter spännande hörru!

2013-04-11 @ 21:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0