Pannkakor!

idag sprang jag samma runda som jag sprang för sex-sju månader sedan (vad tiden går fort) Men idag orkade jag springa hela vägen, vilket får mig att tro att min kondis blivit bättre. Men ändå, bättre kan den bli.
Till kvällis idag provade jag på så kallade Coltingpannkakor, vilket var spännande, det är mycket protein i, och smakar mycket ägg, men är verkligen gott (bara man gillar ägg). Slänger in receptet här

Coltingpannkakor 1 portion
(2 pannkakor)
 
3 ägg
1/2 mosad banan
1 msk ekologiskt jordnötssmör
 
blanda allt i en bunke, ställ stekpannan på spisen
sätt på spisen (obs inte lika högt som till vanliga pannkakor)
Stek -Klart
 
 
Så blir det när det är klart, jag hade skivade bananer å ett par jordgubbar till
samt en klick jordnötssmör.
Obs är rätt mättande, själv orkade jag inte äta upp allt!
 
Smaklig måltid hörni!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0