Tuffa tider för en drömmare

Jag tycker dagarna springer iväg, jag har det fint, gick av jobbet fyra idag. Det gör att jag kan njuta av halva helgen!
Det sätter guldkant på mitt liv, Blev bjuden på thaimat idag, vi var lite bättre på att beställa mat denna gången.
Sist vi åt på resturang tappa dem bort vår beställning, så vi fick beställa igen, sen fick vi ändå fel mat. Denna gång beställde vi, och maten kom blixtsnabbt, Hungriga Emma gilla det!
Najsbajs!

Annars? Lite krångel på jobbet, lite kärlek på jobbet.Men det är fint, vågar jag känna så?
Spottar rädslan i ansiktet och säger, Nu ska jaG njuta!

Kommentarer
Postat av: leka

helt rätt emma, mjuuuut. gilla!

2013-04-07 @ 10:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0