If you love me, never let me go

Har det gått mer än 2 veckor sen du senast kysste någon?
- Nej.
Har du någon anledning till att gråta just nu?
- känslor är väl en anledning, så ja.
Din bästa vän har sex med ditt ex, vad händer?
- Föörst och främst skulle de bero på vad jag kände för exet, men jag skulle nog ändå bli lite putt.
Ditt ex vill ha dig tillbaka, men du är i ett förhållande, vad gör du?
-Ber han dra åt helvete? 
Vad gjorde du inatt?
- sov som en galning

Har du sovit gott inatt?
- Nja, såna där drömmar som inte borde finnas, finns tydligen i min skalle.
Senast gången du skrattade ordentligt?
- Jag vette fan, måste vart länge sedan
Vet du hela namnet på den senaste personen som smsade dig?
- Emelie antar jag
Har det varit en dag den här veckan då du bara velat säga "fuck allt"?
- igår
Är du en blyg eller utåt person?
- Är nog mer en bakgrundsperson

Vad vill du verkligen ha just nu?
- En kram.
När gav du senast någon av motsatt kön en kram?
- På jobbet förut. Fast var nog jag som fick en haha
Har något gjort dig upprörd idag?
- Nä faktiskt inte. 
Vad ser du fram emot?
- Att bli sådär överdrivet lycklig
Går den senaste personen du höll hand med på din skola?
- Nepp.

Om du kunde ha ett trä som det växte vad som helst på, vad skulle du vilja ha?
- Pengar
Tror du att du skulle förlora någon vän om du gick upp 50 kg?
-TRor inte jag skulle kalla såna för vänner, men tror inte riktigt de skulle ske.
Vilken person av motsatt kön får dig att skratta mest?
- Jonathan tror jag 
Har något dåligt hänt dig i Augusti?
- Nja, vette fan vad som hänt. 
När loggade du senast in på din mail?
- i morse

Är du mest bekväm med tjejer eller killar?
- Oftast med killar faktiskt haha
Har du någon medicin du måste ta varje dag?
- njää, frisk som en nöt
Har någon nämnt att ditt skratt är speciellt?
- tydligen är de rätt gulligt.
Hur sent var du vaken inatt, och varför?
- haha somnade jävligt tidigt.
Stör du dig på någon?
-Alltid vettu 
Vem satt du senast i en bil med?
- Jönte pönte
Sov du 8 timmar inatt?
- jäpp
Vem grät du senast inför? Vad gjorde han/hon åt det?
- Juni, hon slickade mig på armen och mjaua
Någonsin kysst någon med piercing i bröstvårtan? Initialer på den personen?
- Ja
Någonsin kysst någon med tatuering? Initialer på den personen?
- Haha jaa, JJ

Sov du ensam inatt?
- Brukar få kattsällskap efter halva natten
Idag för ett år sen, kommer du ihåg vem du hade känslor för då?
- Samma som nu
Hur sitter du?
- I soffan, men föttera på bordet, like a soffrocker
Vart är din familj?
- Mamma hemma hos sig, Björn i gbg
Accepterade du eller nekade din senaste vänförfrågan?
- Nekade.

Vem ringde dig senast?
- Mamma
Vem ringde du senast?
- Jonte
Har du svårt att erkänna att du har fel?
- Haha nä, brukar säga att jag har fel bara för jag inte orkar med diskussioner 
Har någon vän till dig barn?
- Lätt.
Finns det någon som inte gillar dig?
- Finns nog fler såna än såna som gillar mig 

Skulle du helst sova i 3 dagar eller vara vaken i 3 dagar?
- Sova, eller skulle jag orka å drömma så jäövla mycket
Skulle du helst förlora ett finger eller en tå?
- Tå.
Vem kommer du sova med inatt?
- Nobody.
Vem fick dig senast att skratta?
- Brukare på jobbet.
Vad föredrar du: ögon eller läppar?
- Läppar.

Har du förlorat någon vän senaste månaden?
- njää 
Har du vunnit en ny vän senaste månaden?
- njää
Skulle det såra dig om den senaste personen du kysste, kysste någon annan framför ögonen på dig?
- Jag skulle gå i tusen bitar 
Är du närmast med din mamma eller syster?
- eftersom jag inte har nån syster så får jag säga mamma 
Har någon kallat dig älskling, hjärtat eller liknande senaste två dagarna?
- haha njää, de händer inte ofta de

Pratar du fortfarande med den senaste personen du kysste?
- Ja, för de mesta
Vem var den senaste personen av motsatt kön att vara i ditt rum?
- Jonathän 
Vad är din åsikt om säkert sex?
- Det är ens egna val, och jag hoppas jag är rätt säker 
Beskriv din relation med den senaste personen du hade känslor för?
Ganska bra tror jag, ibland underbart, ibland lite korvigt, men så äre väl la med relationer.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0